tisdag: slappar

Hejsan, praktiserade idag mellan 10:30-14 och det gick bra idag. det kom en del gäster så hotellchefen ( tror jag det är ) hjälpte oss, för det var bara jag och en till i servisen idag. jobbade ju lunchen idag och ska göra det imorgon också. efter praktiken gick jag hem till mamma och tog en kopp kaffe. nu är jag hemma och sitter i min fåtölj och skriver lite lyssnar på musik och så. ska snart göra ett evenemang på facebook och bjuda in folk till vår inflyttningsfest som vi ska ha den 9 februari. kommer bli dunderbra ! ska se en film med, min kille kanske ska komma förbi en stund senare innan han ska träna ikväll.
kanske skriver mer ikväll innan jag ska sova, vi får se :)

natthalieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0