onsdag 16/1-13

hejsan, har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist och nu känner jag att jag behöver börja blogga igen för att få ur mig allt trams i mitt huvud. jag har ju flyttat hem i från nu, det har svart gått två månader. vi har målat klart alla väggar, tak och lister. nu är det bara dörrarna och dörrkarmarna kvar som det är en omgång kvar på. sedan ska vi även tapitsera en fondvägg i vardagsrummet. 
 
jag har hittat en ny pojkvän som är helt faktastisk. blev tillsammans här om dagen men det går frammåt. :)
 
studenten närmar sig, och det ser ingen vidare bra ut. ig i nästan alla ämnen och det går utför.. NU måste jag sluta säga att jag ska fixa allt osv. nu ska jag göra det på riktigt. skärpning, vakna i tid, somna i tid, plugga och köra hårt ! nu får jag skärpa mig. snart sabbar jag min andra chans jag fick av min mentor, han hittade en praktik i danmark till mig. och hoppas så innerligt att jag inte sabbat den redan.. JAG VILL HA DEN, för mig och min framtids skull !! snälla. jag gör vad som helst bara jag får den.. får jag inte den så går jag i graven..
imorgon SKA jag till skolan. ska be lärarna ta fram allt jag missat och skriva ut massa papper till mig så jag kan plugga undan det. med elelr utan hjälp ska jag klara detta. jag tar studenten, jag vill ha bra betyg. snälla snälla hjälp mig klara detta. ge mig styrkan och hoppet ! vad skulle jag göra om jag inte klarar kurserna..
här kommer lite bilder och sådära :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0