Måndag : Första dagen på praktiken

Hej, idag var det första dagen på praktiken och det var super bra där ! Hotell Scandic Kramer på Stortorget i Malmö är det jag praktiserar på :) där är snyggt, rent, klassigt och jag gillar det. Längtar tills jag ska dit imorgon igen. Praktiserar över lunchen då sedan ska jag åka till skolan och ha teori med min mentor. Efter det ska jag hem och plugga tror jag :) har lite saker att ta igen. Inte så mycket som jag trodde faktiskt. Det känns bra ! Fått skolan, praktiken och jobbet att gå ihop :)
Just nu ligger jag i sängen och skriver via mobilen. Kommer uppdatera mer nu när jag har min nya iPhone och internet hela tiden så jag kan skriva :) kommer skriva hemma, i sängen när jag ska sova / har vaknat och när jag sitter på bussen någonstans :) kommer bli hur bra som helst ! Nu ska jag sova så vi hörs väll mer imorgon :)

Natthalieee 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0