tisdag: tråkig dag

heej, idag hade jag en lektion på ca en timme som jag struntade i. så jag stannade hemma och tog det lite lugnt. fick ett brev att jag hade ett paket att hämta ut, så åkte genom halva malmö för att hämta ut det. och när jag hämtade ut det visade det stg vara en tom data låda. den lådan jag använde när jag lämnade in datan, den skickade dom tillbaka tom. blev förbannad som bara den. förstod inte vad dom höll på med. hade praktiken på kvällen, 17-21. men jag fick sluta ca halv 8 istället. för vi hade bara två gäster och vi var 3 servitriser. så jag och en annan fick sluta. fanns ingen anledning att vara där, jag hade redan fyllt på all dricka och alla servetter. jag fick lite mat sen åkte jag hem. gick en sväng in om jobbet och snackade en stund med dom. sen formaterade jag min mobil, för den hade blivit riktigt seg och det fanns massa skit på den.
så nu funkar den bra och snabbt igen :)

nu ska jag röka, tvätta ansiktet, borsta tänderna sen krypa ner under täcket och titta på en film hade jag tänkt. imorgon är det skola. och kanske en myskväll med bio med "mr p"

natthalieee


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är mr p?

2012-11-08 @ 17:14:34
Postat av: Hemlig beundrare ;)

Snygga kläder vart har du köpt de?

2012-11-08 @ 22:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0