torsdag: sleep time

fick en kommentar där frågan var vem "mr p" är. jadu, kallar han för det här på bloggen för det är lite sådära hemligt än så länge vem han är. det är en kille som jag dejtar. han är helt underbar och hjälper mig med massor. har jätte mysigt med honom, äter middagar, går på bio eller så bara kramas vi, ser en film och pratar lite. och min pappa läser tydligen min blogg så kan inte berätta så mycket om vem han är. haha,för då får han veta det och det ska han inte få än.

jobbade ju i skolan, slutade runt 8. det var 100 gäster och det var super mycket att göra. efter det tog jag bussen till malmö, gick till jobber och åt lite. sedan kom jag hem, tog ett bad så nu ska jag se "total recall" filmen och sen sova.

fick reda på av mig chef på jobbet när jag var där och åt, att jag, han och mina två andra arbetskollegor plus min bästa vän amanda (som jag ska flytta ihop med) och en annan tjejkompis nicole ska ut och bowla nästa helg på lördagen och chefen bjuder på allt :) min chef är verkligen den bästa som finns ! han ställer verkligen upp.

nu ska jag se filmen och sova, har så ont överallt :(

natthalieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0