söndag : slutat jobba

hej, nu har jag äntligen fått tillbaka min data ! att det skulle ta två månader är ju fan helt otroligt. nu har jag iallafall en egen data som jag kan sitta vid när jag vill. så jag tänkte börja blogga så mycket det går. tänkte jag kan skriva om en sak i taget nu.

österrike var det jag skrev om sist, jag var där i två veckor och det var en otrolig upplevelse ! vi plockade vindruvor och fick se hur det gick till när man gjorde vin. det var roligt och man lärde sig en hel del. vi festade där och gick på klubbar, käkade på resturang och umgicks. det var många som bråkade och det blev mycket drama. men enligt mig var resan bra för både klassen, vänskapen och upplevelsen. det var bra enligt mig att man fick se klassens rätta jag, man fick veta hur dom var egentligen. och allt var äkta. men det jag tänker är att det som hände där, det kan stanna där. mellan oss och i det förflutna. det var en upplevelse att få flyga, och jag tyckte det var kul. längtar tills jag kan åka utomlands igen.

det har ju även tagit slut med min kille, han dumpade mig strax innan jag åkte till österrike. han mådde inte bra och kännde inte för att hålla igång förhållandet. han gav upp. tyvärr. mådde konstant dåligt i 4veckor. grät varje dag, till och med på resturangerna i österrike. mådde verkligen dåligt och gick ner i en djup deprision. men nu mår jag rba igen och har börjat träffa en ny kille, han är riktigt underbar. hoppas bara att det håller. jag håller tummarna och huvudet högt :)

om ca en månad flyttar jag hem i från tillsammans med min bästa vän amanda, och vi ska bo i en egen lägenhet på kronprinsen i malmö tillsammans. jag längtar jätte mycket, men är sjukt nervös. men efter några veckor kommer allt bli bra och vi har fått ordning på allt. det kräver lite tid och tålamod såklart.

nu ska jag iallfall fixa lite med musiken på min mobil, och prata lite med "mr p" och andra på facebook.

natthalieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0