söndag : kan inte somna

hej, vet jag varit fruktansvärd med mitt bloggande igen. ( som vanligt ) eller vad säger ni. varit i skolan, pluggat, gjort prov och jobbat hela helgen. ska tatuera mig på onsdag klockan 3, blev det ändrat till. en vecka kvar till flytt, har börjat packa denna helgen på nattten efter jobb, och varje gång så kommer det tårar längs mina kinder. detta är något otroligt stort som jag har kämpat med i 5 år, och äntligen gör jag det, inte bara för att jag kan. utan nu är jag redo, jag är vuxen. detta är ett stort steg. men det är klart att jag är nervös, det är en självklarhet. men jag har modet och styrkan, måste bara ta fram det och visa ! vara stark och hålla emot. i fix this :) inte täffat "mr p" på två veckor snart, saknar honom förbannat mycket.. nu ska jag se klart en film jag och amanda såg innan ikväll när hon följde med mig hem efter jobbet. "en gång i phuket" heter den. en bra & rolig film. skriver mer imorgon !

where is my soulmate, where is the love, my life pass by too fast, and now i need to build it all up again. i'm a adult now. i just don't realize it yet. now i need to show the world, the real me. how i work, my rules, my life. bring the world to me and i will show you how i do it !

natthalieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0