onsdag: ny tatuerad

hejhej, efter jag packat hela dagen i måndags åkte jag till lund och praktiserade, påvägen hem stannade jag på jobbet och snackade med chefen. praktiserade även i igårkväll och var hemma resten av dagen. efter praktiken igår fick jag skjuta hem av "mr p". idag var jag ledig från skolan, så vid klockan 3 gick jag och tatuerade mig, vilket gjorde fruktansvärt ont. grät som bara den och gjorde så mycket jag kunde för att tänka på något annat och hålla mig lugn. efter tatueringen kom lennie så gick vi hem till mig och pluggade tittade film och så. sedan köpte jag pizza som jag, lillasyrran och mamma käkade :) nu ska jag strax sova, skola imorgon ju ! natti natti
 
natthalieee
 
och ja, jag vet den ser sne ut. men det är för att mina ben är olika långa :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0