måndag: natt

skrev aldrig mer på lördagen efter jobbet eller på söndagen.
men på lördagen efter jag jobbat så blev det utgång med ett gäng underbara personer ! jag hade riktigt kul och det blir likadant nästa helg. på söndagen jobbade jag, var inte så bakis faktiskt. ellen sov hos mig så vi flummade hela natten ! käkade på max o kastade mat i mitt rum. idag (måndag) stannade jag hemma från praktiken, var riktigt tröt och hade saker jag skulle göra hemma.

just nu mår jag inte bra, är trött, irriterad för att jag inte fattar det jag pluggar. snackade med mitt ex igårnatt..saknar verkligen känslan av att vara kär och lycklig på riktigt !! kommer aldrig kunan bli tillsammans med honom igen, och det är jag inte ute efter heller. men den känslan jag hade..när han gjorde mig till världens lyckligaste, den känslan vill jag ha just nu.
just nu är allt så jävla rörigt, vill ha min lilla mise som svärar bland molnen hos mig just nu, och inbilla mig att hon säger att allt kommer bli bra igen som jag brukade göra. jag kan inte somna, för jag vet att jag inte har tid med det egentligen. har så mycket att plugga som jag inte har hunnit med. flytten som är om 3 veckor har jag inte planerat alls.. jag vill bara sova tills allt är över. jag orkar inte gå igenom mer.. låt mig så somna. tills jag är redo igen. jag vill inte detta mer..

natthalieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0