veckan som gått

hej,
känner verkligen som att jag behöver gråta ut just nu.
mår pisse dåligt och hoppas på att socialen lyckas få en kontaktperson till mig på bup.
nu ska jag ta veckan från början.

måndes:
skolan,och sådära.
gick väl okejj.
minns inte riktigt vad som mer hände direkt.

tisdag:
jag stannade hemma,och försökte sova.
eftersom jag inte sovit på flera dagar stanade jag hemma för att lyckas få lite sömn.
gick ingen vidare.
låg vacken hela dagen till klockan 1 eller ngt.
mte hos socialen klockan 3.
älskling körde mig ditt och hem.
älskling kom hem tidigt,dom hade inte mycke arbete.
soligt och varmt ute,älskling och jag hoppade studsmatta.
baby,matilda,anna & jag drog till hardys och käkade glass.
gott!
sedan hände inte mycket mer.

onsdag:
hände inte mke,
det var igår.men minns inte.
hehe.

torsdag:
skolan dom tre sista lektionerna,
älskling körde mig till skolan.
älskling hämtade mig sen,
kom hem en liten stund sedan drog vi lika snabbt iväg till doktorn igen!
visade sig att baby hade feber & halsfluss.
när i kom hem mådde han fortfarande inte bra.
han blev varmare & varmare.
fick röda prickar på hela kroppen och det bev svullet.
massa massa vita prickar i huvudet fick han med.
och det blev bara mer och mer i hela ansiktet under eftermiddagen/kvällen.
liknade tusen tusen finnar.
men det var det inte!
jag var ute och sprang & gick med puma.
när jag kmr hem igen bestämer lotta att calle ska köra pade till akuten.
usch.
klumpen i magen växte.
nu är han på akuten,och jag sitter och väntar på att han ska ringa och berätta vad som hänt.
usch usch.


skriver i nästa inlägg om socialen.
och om hur jag mår!

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0