Fredags MYYSSS

Hejhej,
sitter hemma hos älskling nu,
kommer inte ha tillgång till datan från på måbdag typ.
han ska lana med lennie typ.
socialmöte igår med älsk.
gick bra.
skrev upp massa namn som socialen ska ringa.
dom personerna som står närmst mig typ.

skolan idag,gick verkligen inte bra.
på svenskan skulle jag redovisa..
ställde mig där frame,och plötsligt får jag panik och ångest.
börjar störtgråta och springer ut där ifrån.
klarade det verligen inte.
så jag slapp redovisa på so-lektionen med.
sjukt jobbigt.
ingen aning om vad jag ska göra i helgen.
har precis ingenting att göra.
om jag inte har ngt att göra,ska jag plugga >.<

ahja,facebook nu innan knastrumpan ska ha datan igen.

Trevlig valborg alla! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0